24.03.2020
Onze aangepaste dienstverlening tijdens Covid-19

89824141_112423983719510_854067917690503168_o.jpg

Beste,

In het licht van de Corona/Covid 19 pandemie informeren wij u graag over de continuïteit van onze dienstverlening.

Het volledige Ardis kantoor is nog steeds beschikbaar voor advies, het voeren van procedures en juridische bijstand. Wij zetten onze dienstverlening verder zoals altijd, mits enkele voorzorgen om ieders gezondheid te beschermen:

1. Overleg met uw Ardis advocaten

Alle Ardis advocaten doen momenteel aan telewerk. Onze advocaten nemen op deze manier hun verantwoordelijkheid op om verspreiding van het Corona virus zoveel mogelijk te beperken. Voor vergaderingen kan u dus niet meer terecht op ons kantoor. Echter:

  • - Ons kantoornummer 03.283.68.68 blijft bereikbaar voor uw vragen of opmerkingen tussen 9u en 20u.

  • - Uiteraard zijn wij steeds bereikbaar via e-mail.

  • - Onze advocaten zijn op afspraak beschikbaar voor skype vergaderingen met u en uw medewerkers. U kan een skype vergadering plannen via e-mail.

2. Documenten uitwisselen

Voor de behandeling van uw dossier zijn ondersteunende documenten uiterst belangrijk. Deze aan ons overhandigen is niet meer mogelijk, gezien wij fysieke contacten thans mijden. Wij verzoeken u om alle documenten in te scannen en te e-mailen.

Indien u niet over een scanner beschikt, is de meest eenvoudige manier om documenten te scannen met uw smartphone, via de gratis app “ADOBE SCAN”. U kan met deze app probleemloos foto’s van documenten maken die omgezet worden in leesbare scan.

Blijf gezond, positief en blijf vooral BINNEN!

Beste groeten,

Het Ardis team

Webdesign by Code d'Or